Tartalom marketing mindenkinek

Értékesítés célú szövegírás

Az értékesítés célú szövegírás a tartalom marketing része. Nem feltétlenül a tartalom marketing szakemberek készítik el. Sokkal inkább az ő útmutatásuk, koncepciójuk alapján az erre szakosodott és képzett szövegírók feladata ez.

Míg a tartalom marketing szövegek nagy egészét jelenti egy bizonyos témában az értékesítés célú szövegírás a tényleges „rábeszélés” művészete. Ezen tartalom gyártás esetében már nem célunk és nem is dolgunk a figyelem felhívás, a termék ismertetés, bemutatás. Egyetlen célunk van. Az értékesítés.

Az értékesítés célú szövegek általában olyan direkt felületeken jelennek meg, ahol azonnal el szeretnénk érni azt a célt, hogy a tartalmat olvasó azonnali vásárlást kezdeményezzen. Ezek jellemzően a landing page oldalak.

értékesítési szövegírás

A vásárlási szándék megerősítése, konkretizálása a cél. Az utolsó kétségek ledöntése.

Ezen szövegírási, tartalom készítési technikánál már nem gyártunk „csalit”, nem adunk kedvezményeket, nem élünk egyéb vásárlás ösztönzési praktikákkal. Arra próbáljuk rávenni a potenciális vásárlót, hogy meghozza a döntését és megnyomta az alábbi gombot.

Az értékesítési szövegírás a „kegyelemdöfés”, a tartalom marketing végcélja, a tartalom marketing „sikertörténete”. A tartalom készítő és az értékesítő közös sikerének végállomása. A sikerélmény beteljesülése. De nem csak a tartalomkészítőnek és az értékesítőnek, hanem a vevőnek is.
És valójában ez a cél.
A vevőt kell sikerélménnyel ellátni. A vevőt kell minden tartalommal úgy irányítani, hogy sikerként éljen meg egy vásárlást.

És ehhez a vevőt kell ismernünk.

Míg a tartalom marketing első fázisaiban számos olyan tartalmat kell elkészíteni, ami a termékről szól első sorban, az értékesítési szövegírásnál, már a vevő ismerete az első. Azt kell ismernünk ezen szövegek megírásánál, hogy mire mik a vevő reakciói.
Ez a legkényesebb része is a tartalom készítésnek. Az értékesítés célú szövegírás egy kötéltánc, ahol bármikor leeshetünk, ha nem ismerjük annak fortélyait, ami esetünkben azt jelenti, hogy a nem sikerült rávenni a vevőt a vásárlásra és ez kudarc.

Persze nem minden kudarcot kell kudarcélménynek megélni. Hiszen a tartalom marketing egyik feladata az is, hogy az ami elsőre nem sikerült, sikerüljön másodjára. Látogatóinkból generálhatunk – sőt célunk – visszatérő látogatókat generálni, ahol újra kezdhetjük a vásárlás ösztönzés folyamatát, amit számos klikk marketing és remarketing technikával érhetünk el. Ám ezek a technikák már a webmarketing szakemberek és a tartalom készítő szakemberek közös munkájának feladata lesz.

Mibe kerül egy megfelelő tartalom, a tartalom marketing előállítása?

Elsőként oszlassunk el egy tévhitet. A tartalom marketing elkészítése nem egyenlő a honlap tartalmának megírásával. A tartalom gyártásra, a szöveg írásra is vannak megfelelő felkészült szakemberek, ám ők, a tartalom marketing szakember által elképzelt szöveget gyártják le jó esetben, illetve kiegészítő szövegeket készítenek el.

Ám a vezető tartalmakat minden esetben az Ön tartalom marketing szakértőjének kell megírni!

Marketing tartalom készítés

12 000 Ft / oldal
  • Minimum 300 szavas marketing tartalom készítése
  • Tartalomoptimalizált szöveg
  • Megfelelő címszavakkal és kiemelésekkel ellátva

Átalánydíjas tartalomkészítés

35 000 Ft / hónap-tól
  • Havi 5 tartalomoptimalizált marketing szöveg vagy blogbejegyzés
  • A már meglévő tartalom folyamatos optimalizálása, frissítése
  • A tartalmak folyamatos monitorozása, eredményesség mérés

Ezek a tartalmak is érdekelhetik

sales szöveg
tartalom marketing

Értékesítés célú szövegírás

Az értékesítési szövegírás a „kegyelemdöfés”, a tartalom marketing végcélja, a tartalom marketing „sikertörténete”. A tartalom készítő és az értékesítő közös sikerének végállomása. A sikerélmény beteljesülése. De nem csak a tartalomkészítőnek és az értékesítőnek, hanem a vevőnek is.
És valójában ez a cél.
A vevőt kell sikerélménnyel ellátni.

Tovább olvasom »
email marketing
tartalom marketing

Email marketing tartalmak készítése

Egy email lehet spam és lehet bosszantó, soha meg nem nyitott tartalom, amit felesleges energia befektetésnek és pénzkidobásnak is értékelhetünk, de lehet olyan vásárlás ösztönző tevékenység is, ami busásan megtérülhet.
Csak kellő átgondolás és szakszerűség kell az email marketing használatához.

Tovább olvasom »